Motorframe en onderdelen

Wanneer je jouw 2wieler in een ander design of in jouw favoriete kleur wilt dan bent u bij Bemelman aan het juiste adres. Al meer dan 45 jaar ervaring met spuiten en herstellen! Heeft u een vervelende kras op de tank of is er in de jaren hier en daar iets beschadigd, wij maken de tank en alle alle onderdelen weer als nieuw. Deukjes worden weer strak gemaakt en roest verwijderd. Wij herstellen, spuiten over en spuiten in design.

Krassen en deuken kunnen roest oftewel oxidatie verzoorzaken.
Wanneer een kras of beschadiging op je motor zit onstaat er roest, dit komt doordat het metaal reageert op de combinatie zuurstof en water. Oxidatie of roest zorgt er voor dat de de sterkte en het volume van metaal beïnvloed wordt. Buiten dat het volume van het metaal minder wordt geeft het een lelijke uitstraling. Ook door scheurtjes in de lak kan oxidatie intstaan. Laat daarom bij schade jouw motor vakkundig herstellen of overspuiten.

In onze kleurmengmachine kunnen wij alle kleuren namaken die nodig zijn om uw motor weer in originele staat te brengen. Als u er voor kiest om de motor weer in originele staat te hebben dan kunnen wij dat. Ook het herstellen van lakschade is geen probleem. Wij brengen de originele kleuren, lijnen en eventueel bestickering weer terug op de motorfiets.

U kan natuurlijk ook kiezen voor een andere en hele kleurencombinatie. Wij geven u graag advies en uitleg over de mogelijkheden. Wij zijn zelf fanatiek motorrijders of geweest dus snappen de passie voor uw tweewieler.

Heeft u een special painted tank en wilt u deze extra beschermen dan kan dat door middel van een blanke laklaag. Een stukje extra bescherming kan geen kwaad.

Voordat wij met uw spullen aan de slag kijken wij nauwkeurig naar alle onderdelen en maken met u een prijsafspraak. Vervolgens worden de onderdelen geschuurd of gestraald. De kuip wordt zorgvuldig geschuurd omdat er onder de lak altijd oneffenheden tevoorschijn kunnen komen. Daar waar het nodig is worden de beschadigingen en onneffenheden weggewerkt. De tank is de eye catcher dus die moet glad zijn.

Eerst worden delen die niet gespoten of beschadigd mogen worden zorgvuldig afgeplakt. Nadat de tank geplamuurd en hersteld is wordt deze in de grondlak gezet, een extra bescherming. Spuitwerk heeft een lange droogtijd, daardoor is spuitwerk arbeidsintensiever. Zeker als er meerdere lagen moeten worden aangebracht als er bijvoorbeeld een striping op komt.

Soms worden schades gedekt door de verzekering. Aangezien wij met vele schadeverzekeraars bekend zijn is het geen probleem met partijen afspraken te maken.


Terug



Deel het met uw vrienden!


Contactgegevens

Facebook